Nytt mål

Jag kom på ett nytt mål i duschen igår kväll!

Domaren som dömde i söndags uppfattade jag som ganska sträng, så hur bra är dte inte att ha ett mål med just den domaren? Våran ritt skulle kunnat vara så mycket bättre även om jag är nöjd, så det finns gott om rum för förbättring! Målet är att få en BRA procent. Sen om ritten är dålig men vi får en bra procent för just DEN ritten, då är jag nöjd. Är ritten kanonbra och vi får en kanonbra procent, då är jag också nöjd. Fattar ni hur jag menar?

Ser faktiskt fram emot nästa gång denna domare dömer oss igen, så ska vi försöka förbättra oss :D


Bild på laget :) Fr. vänster: Nathalie Busk - San Ziro, Sofia Bergström - Norrhaga Hampus (som dessutom vann LB:1!), Lina Sanfridsson - Pegasus, Ingrid Skoog - Blokland's Hoeve's Claudia.



KOMMENTARER


ANN

GUD!!!! Viket fint lag!!!! Önskar er verkligen lycka till!!!! Ni är jättefina :)

2011-09-29 // 15:32:22
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :