Dagens hästeri, glatt och ledset

Hej!

Idag ska jag longera Ziro lite lätt. Hoppas han kan hålla sig i skinnet och vara relativt lugn, kommer bajsa på mig om han börjar sparka bakut och bocka osv... Bilder kommer såklart!

Foki ska åka hem :( Fyfasen vad jag kommer sakna honom! Att se honom komma i hagen, rida honom, mysa med honom, träna honom osv. Kommer bli TOMT, om inte mer. Älskar faktiskt den där lilla ponnyn, även fast jag lovade mig själv i våras att jag inte skulle ha några sånna känslor för min tillridningsponny, men det gick ju som det gjorde. Är glad för den tid vi haft tillsammans, och jag längtar tills han kommer ut på tävlingsbanorna! Han kommer bli något, något Stort med stort S!



:love:



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :