Det funkar inte Ziro...

Jag klarar inte av att inte rida dig. Klarar inte fasen vi går igenom, måste släppa dig och din onda rygg. Jag vill tävla och det kommer jag göra, men inte medans du har ont i ryggen. Jag vill inte ha dig så, ska inte ha dig så.

Det är inte vi längre.































SKÄMTAR BARA!!

Laser Lotta var här imorse och Ziro är mycket bättre. Idag ska jag inte göra någonting med honom, longera lätt imorgon och iövermorgon och sen rida lite lätt i alla gångarter på torsdag. Gissa om jag är glad? :D


Snart :love:



KOMMENTARER


Anonym

Vad skönt att höra. Du skrämde livet ur mig först xD haha

2011-08-29 // 19:23:39
Anonym

ska du sälja honom kanske? Kan ge dig bud :)

2011-08-30 // 08:10:14
Anonym

Åhgud! Jag trodde verkligen på det! Blev riktigt rädd..!

2011-08-30 // 11:03:11
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :