Död

Hej!

Har som sagt haft fullt upp idag. Red Foki på ridbanan och det gick riktigt bra! Vi red själva utan någon annan där hela ridpasset och han var helt avslappnad nästan hela tiden. Någon gång blve han lite spänd men inte mer. Han kom igång i trav snabbt men höll den bara ½ varv. Han är ju lat av sig så jag har lite svårt att hålla igång, men när han får lite mer rutin kommer det inte vara några problem.

I slutet blir ha lite trött och lite kaxig och ska gå på tvären och inte lyssna helt bra men han gör ingenting annat. Säger man bara åt honom sköter han sig sen.

Ziro smörjdes in också men mer hann vi inte eftersom vi skulle åka.

Känner att jag börjar bli sjuk också så jag kan inte jobba ikväll, och mamma och pappa åkte till stallet för att gå med Ziro. Jaja, bättre att bli sjuk nu än när Ziro kan tävlas och ridas för nu vilar han ju bara... Känns som jag "sviker" alla på jobbet när jag inte kommer, men vad ska man göra? :(




KOMMENTARER


Anonym

Vågar man fråga om överskriften? Den låter lite.. deprimerande :/

2011-08-28 // 10:50:33
Anonym

Jobbar du?

2011-08-28 // 15:54:15
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :