Gula benlindor + ländtäcke

Ledsen att behöva säga det men hösten är på väg i full fart. Löven börjar byta färg, falla från träden, det blir kyligare och regnigare.

Därför har jag börjat med ett gult ländtäcke i skolan på designen. Tror att jag även ska köpa ett par gula lindor, eller om jag kanske gör 4 st istället? Dock är det väldigt jobbigt och blir inte så bra men det funkar ju. Vi får se, men eftersom Ziro är rödbrun tror jag att han kommer passa ganska bra i gult :)


+



=

Skitsnyggt?



KOMMENTARER


Anonym

nja..... gula benlindor är fina, visst är det... men man blir trött på dem efter 2-3 ggr.... och sedan ska de bara ligga och skräpa >(

Sy själv istället för att köpa. Dessutom har du samma tyg om du syr själv. Det är väldigt svårt att hitta samma nyans på gul färg

2011-08-26 // 08:10:46
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :