Stockholm Horseshow 2011 - önskelista

Hösten närmar sig fort, och då gör även Stockholm Horseshow det. Har gjort en liten "önskelista" på grejer jag ska försöka hitta där :)





*Ännu en hoppoutfit, gärna orange/lime/turkos.
*Nytt tävlingsschabrak (vitt dressyr)
*De Niro Millennium Ramses 3 Ridstövlar (till dressyren, vet att det är hoppstövlar).
*Swarovskiskärp
*Nytt tävlingsträns
*Gult schabrak + lindor

Sen kommer det ju ändras och jag kommer köpa helt andra grejer, men det här ska jag kika lite extra efter :)


Ska ni dit i år? Jag är där lördag-söndag tror jag :)



KOMMENTARER


emma

ja ska dit, tror det va en lördag? :D

2011-08-30 // 13:11:23

Very informative and enlightening website

2011-12-27 // 14:06:45
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :