Irriterad

Träningen idag gick inte så särskillt bra. Jag kommer inte ihåg senaste gången han var seg, men idag var han faktiskt lite så. Framåt men seg, fattar ni? Tog skänkeln bra men ändå var han inte med på noterna. Men vi gjorde skänkelvikningar i både trav och galopp, och öppnor i galopp. Han kan ju inte riktigt det där men gjorde det bra ändå. Fattningarna tog han också men jag fick ingen riktig galopp i honom och så fick det gå i lite övertempo för att det skulle funka. Men det var väldigt varmt i ridhuset och ganska tungt också, så jag antar att det var därför.

Körde på den vita outfiten men har varken film eller foto, tyvärr :(

Sen är jag irriterad över en grej i stallet, en grej hemma också. Jaja, bara räkna till 10 och gå vidare...

Nu: Hoppning på SVT2!



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :