Nya grejer

Har gjort en liten lista på saker som kan behövas nästa år på tävling, eftersom varken mina täcken eller schabrak är godkända. Jag har faktiskt tur med tanke på att det är det enda som inte är godkänt. Min sadel, träns, hjälm, kavaj (har kollat och loggan är exakt 3cm2), och allt viktigt är godkända. Men ändå, mina täcken kostade 2000:- tillsammans (2 st Schockemöhle) och schabraken 1500:- (2 st Shcockemöhle + 2 st "vanliga").


Eskadron, fast vitt med silver passpoal.



Ett till Eskadron, fast i dressyrmodell.




Hansbo fleecetäcke. Ett av dom ENDA jag hittade utan märke, eftersom täcken på prisutdelning inte får ha märken alls, och på tävlingsplats 3x1 cm. Sen måste jag ha ett marinblått täcke som går ihop med transportskydden. Dom får jag inte heller ha, men vafan dom tar man ju av direkt man lastar av så det skiter jag i. Dessutom var dom inte billiga heller (Schockemöhle som iallafall kostade över 1000-lappen).



Tjockare fleecetäcke från Hansbo utan logga. Gillar att det är en bogplatta istället för spännen, det ger en lyxigare känsla.

Sen på ett av schabraken kanske brodera San Ziro i rött?




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :