Om idag

Idag mockade jag och fixade i sttallet först. Sen spolade jag av benen nogrannt på Ziro (gör alltid det men lite extra idag) och tog in och borstade honom riktigt ordentligt. Sen myste jag massor med honom. Vi hade radion på, sen satt vi och bara umgicks.

Sen gick vi på promenad kanske 30-40 minuter. En stund gick vi på asfalt också, bra och stärkande för senorna. Han var så jädra söt när vi var ute! Han gick med öronen spetsade och gick verkligen igenom hela kroppen, så jag testade skutta en gång framåt och sen sprinag lite efteråt. Han studsade också en gång och sen kastade han med huvudet och sprang efter mig. Min bebbe :love:

Tog några bilder på honom i stallet men dom får ni sen när jag laddat över dom :)







KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :