Så sugen!

Jag är galet ridsugen just nu! Jag tänkte på den där känslan jag hade innan vintervilan, när allt gick så lätt och han var så himla fin. Den känslan vill jag ha idag. Det blir mitt nyårslöfte! Att rida upp honom mer med benen och alltid ha en fjäderlätt kontakt i tygeln, VARJE dressyrpass. Även om han är springig ska han inte bli stark, även om han är trött ska han inte hänga (det brukar han inte men han ska ite göra det heller).

Så idag då. Tänkte skritta ut en bit när det är så fint väder, och sen rida lite i ridhuset. Hoppas på en betydligt piggare Ziro, men ändå lika uppmärksam. Kanske kan be pappa filma lite också så får ni se :)


Ni får en suddig bild från en tävling i Gyttorp.




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :