Ziro ang. Dagens planer

Idah ska den där jäveln som tror hon ä nåt åka uta helvete! Hon ska inte sitta och säga åt mej att göra si eller så, för jag gör LÅ! Ja ä smart, för ja gör inte som hon säger, så ja ä smart för att ja inte gör som hon säger, därför ä ja smart. Smart va? Sen om hon säger att ja ska springa fint i ridhuset ska ja dunka henne i en stolpe så hon flyger uta helvete!

Om hon säger öka, då ska ja öka uta helvete! Så hon flyger uta helvete! HAHAHAHAHAHA! Tänk er om hon flög så långt så man inte såg henne? Typ till sommarhagarna???? Uhhh, sommarhage... Uhhh gräs... Mmmm....

O va gör ja nu när de ä snö ute rårå? Ja jagar den där JÄVLA GULDFISKEN! VALLE HETER DEN JUE! Han står o stirrar med sina stora tallriksögon och försöker psyka mig. Då ä de ok att jaga honom. Självförsvar kallas de ju. Sen kan de va kul att se guldfisken springa o försöka va smidig, som ja ä. Men han ä så klumpiiiig! Ja  borde sparka honom så han flyger uta helvete!

Sen ikväll ska ja nog äta hö, och morot och mat och hö och morot också! Meh, vet ni va? Den där jäveln som tror hon ä nåt har börjat ge mig mindre mat?!?!?!? FÖR ATT JA Ä EXPLOSIV???? FAN HELLER ATT JA Ä DE!!!!!! :mad: :thumbdown:

Nu ska ja gå. Ja ska jaga en guldfisk med ögonen långt isär som står ut. Valle.


TITTA! De ä ja o min brorsa från en annan morsa!

HEJDÅ!!! :D :D :D

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :