Dagens ridpass

Hej!

Jag skrev ju att Ziro skulle gå bra idag, och mitt ord är lag (typ)! Han gick riktigt fint idag faktiskt, och jag är mer än nöjd!

Började med att rida ut en sväng och värma upp i skogen, men där kändes han inte riktigt med på noterna. Han kollade på allt annat och jag fanns inte riktigt. Det blev mycket bättre på hemvägen iallafall och då kändes det bra.

Väl hemma gick jag till dressyrbanan och red där 30-40 minuter, så ett ganska hårt pass. Han var verkligen Ziro idag! Lite bakut mot spöt när man petade på honom, annars jobbade han superfint! Gjorde en del galopparbete på volter och förvänd galopp, men även en del trav också. Där blev det mest arbete på skolorna (öppna, sluta, skänkelvikning).

Film kommer!



Dagens outfit (bild från iförrgår).




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :