Tävling imorgon

Idag ska Ziro ridas lite lätt på ridbanan och kanske ut en liten sväng. Sen ska han duschas och knoppas och göras fin inför tävlingen imorgon. Vi är 18 startande och jag fick en riktigt bra starttid faktiskt.




Känner bara igen ett ekipage, Lina Hagström på Oxford Street. Tävlade mot dom i Segersjö, där dom i LC:1 kom 2a efter mig och Ziro på 70.0% och VANN LB:1 före mig och Ziro på 71.?% :)

Fox ska ridas han också, träna lite på att förstå mina hjälper precis som vanligt.




KOMMENTARER


Lycka till! (:

2011-07-30 // 13:59:35
Caroline Ellinor Melin http://carolineellinormelin.blogg.se/

Vad betyder nummret i högra kanten?? x)

Lycka till!

2011-07-30 // 14:38:53
Katrin

Vi tävlade i mot varann i karlstad :)

Lycka till! :D

2011-07-30 // 16:02:48
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :