Hästarna idag

Hej och förlåt för dålig update idag, men jag var på stranden på eftermiddagen och direkt efter det åkte jag till stallet.

Släppte Fox på ridbanan så hann fick springa lite, och han kan faktiskt sparka bakut. Den lilla tjockisen brukar inte göra något i onödan, men lite busig var han faktiskt idag. Ziro fick en vilodag istället för skogen, och sen gick mamma och jag iväg till sjön Fox skulle få kolla på det och Ziro plaska lite, men det slutade med att båda stog i vattnet och plaskade med framhovarna, och Ziro stoppade ner halva huvudet i vattnet och blåste bubblor och sen sprutade vatten ur näsan haha!

Inga bilder från idag, men igår kom mitt OS pannband så imorgon ska jag ha det på Maddeträningen så får ni bilder och film sen :D





KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :