Hatar det här

Åh jag absolut älskar rysarfilmer, men kan inte titta på dom. Jag får ju panikattacker där mitt hjärta går i 190, jag börjar skaka och får svårt att andas. Direkt jag spänner mig när jag tittar på film känner jag pulsen stiga. Jag skulle testa nu och kolla på min favoritrysare från när jag kunde kolla på dom, men det gick inte. Kände trycker i bröstkorgen och pulsen började gå fortare. Suck... Någon som vill byta kropp med mig?

Känns kasst att inte kunna se annat än komedier och drama, till och med thrillers kan bli för mycket för mig. Filmen jag tänkte se heter "instängd 2", någon som har sett den?





KOMMENTARER


Rose-Marie

Det här är en typ av film som jag anser vara helt meningslös.Alltså inte alls min typ av film.Romantiska komedier är nog en favorit.

2011-06-29 // 07:42:25
Anonym

Läskig?:)

2011-06-29 // 08:07:12
ann

jag tycker att det är spännande ibland men har lagt ner det. kan inte se sånt heller. Jag blir så spänd och rädd, jag blir rädd även flera dagar efter. Nej, inget för mig.

2011-06-29 // 08:28:06
jossan

sett ettan o kommer aldrig i hela mitt liv se varken den eller tvåan igen. fy fan hatar grottor o skit :S scary :S phu

2011-06-29 // 10:09:59
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :