Om mig

Hej! Nathalie Busk heter jag. Har haft 3 hästar, varav en såldes och sedan avlivats då han blev sönderhoppad av sina nya ägare och den andra brann inne. "Sigge" börjar vi med. En storhäst vi köpte och sedan inte klarade av, då vi bara ridit på ridskola och tog oss vatten över huvudet. Vi sålde honom, och dom nya ägarna hoppade sönder honom. Han avlivades utan att ens ha blivit utdömd.

Efter honom köpte vi en D-ponny vid namn Knut. Vi tävlade i dressyr upp till regional LA med bra resultat. En morgon skulle vi flytta honom till ett annat stall kl 08.00, men 05.30 ringde dom och sa att stallet brunnit ner, tillsammans med hästarna.

För att kunna gå vidare var jag tvungen att ha en ny ponny. Jag provred en lurvig köttbulle och gillade honom inte alls, men vad som helst hade dugit vid det tillfället. Har iallafall inte ångrat att jag köpte honom en ända sekund!



Ocharmig bild på mig och Sigge, men hade ingen annan på denna dator.



Min Knutte :love:



Mitt nuvarande hjärta.

Och jag själv då? Jag är som sagt 15 år gammal. Jag bor i en liiiten stad som heter Degerfors, och ligger ungefär vid Örebro. Mina intressen är att fota, vara med kompisar och såklart rida. I framtiden har jag ingen aning om vad jag vill jobba med, men jag vet att det inte är hästar. Hästar är min hobby och passion, och det vill jag inte förvandla till ett arbete. Annars är jag nog en helt vanlig tonårs-tjej. Jag älskar att ha roligt med mina kompisar, och kan nog beskrivas som en snäll, rolig, och en tjej med skön attityd!

Trevlig läsning!



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :