Svar på frågor del 1

Svarar på frågor såhär denna gång, vi kör från hästryggen nästa frågestund istället :)


Var är os pannbandet ifrån? Kan du tipsa om märkesremonträns runt tusenlappen? Iallafall träns jag kan byta ut till remont som är i snyggt läder o nackstyckw? Varför sålde den gamla ägaren ziro? Var hon 18? Har ziro steg så han kan vara med i eliten i framtiden?
Svar: xtremehorsemakover.com. Oj, jag har ingen aning? Men kolla <--- hemsidan, kanske finns? Hon tappade intresset samt var 18 år. Ohja, gångarter har han, och nu är dom bra men kan utvecklas och bli ännu bättre. Jag VET att den här ponnyn kommer gå långt.

Trivs ziro bäst på aachen ?:)
Svar: Har bara testat aachen och pullar på honom, men han trivs bra med det iallafall.

vet du någon bra sida att beställa hästsaker från?
vilket är ditt bästa ridtips?
Svar: Det finns många olika, men charlies.nu, xtremehorsemakeover.com, chevalridsport.se är några. Oj jag vet inte riktigt, men kanske att ha tålamod och rida mjukt?

har du någon aning om hur länge du kommer ha kvar ziro?
hur många sadlar har du?
varför gillar du dressyr mer än hoppning för de gjör du väll?
Svar: Sålänge han lever är han kvar. Jag har 2 st, dressyr (spalding brittannica) och hopp (HdR). Ja, jag vet inte riktigt. Tycker det är roligare, mer utmanande och här kan man inte sitta och rycka, skrika och sparka hästen (kan och kan, men färre gör det).

vem gillar du mest av hästarna?
vad är roligast med att blogga?
Svar:Eftersom Ziro är min egen gillar jag honom mest. Jag vet inte, men kanske att folk kan regera ganska kraftigt på något som jag skriver? Det är kul med reaktion helt enkelt.


Hur gammal är du och din häst?
Svar: Jag är 15 och Ziro är 6 :)

Tävlar du mycket och vilka klasser oftast(har precis börjat läsa din blogg) :)
Svar: Med Ziro tävlar jag var-varannan helg i LC-LB klasser med bra resultat, men med min förra ponny tävlade jag i regionala LA klasser.


Del 2 kommer lite senare :)



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :