Svar på tal / fråga

Har en hästfråga, tänkte att du kanske kan svara.... Vad är sadelklister/sadellim och hur funkar det? Tacksam för svar.
Svar: Det är något man kan spreja på sadeln och/-eller stövlarna för att få extra grepp. Det blir som ett slags lim, men man ska akta sig för att spreja för mycket då det kan bli svårt att få bort. Jag skulle inte använda mig av det, hellre lära mig att rida hästen?

Xtreme Horse makeover i Lerum erbjuder makeover för hästar samt säljer hästprodukter och hästvårdsprodukter

Hur ser ni på detta som hjälpmedel?

Skulle vilja se film och mer kort på Fox. Tycker att han är så söt. :)
Svar: Det kommer, har bara inte varit särkillt intressanta saker jag gjort med honom, men det kommer hagbilder, badbilder osv :)


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :