För och nackdelar

Mina fördelar inom ridningen är:

*Jag har mjuka händer.
*Är ganska bra på att lösa problem.
*Bra på att få hästen lösgjord
*Vill alltid bli bättre och lära mig mer.
*Är bra på att berömma / korrigera.
*Har ganska bra tålamod.

Mina nackdelar:

*Tycker att hästarna har fina öron (kollar på öronen).
*Kör upp hälarna.
*Har cykelstyre-händer.
*Blir lätt framåtlutad
*Blir lätt spänd i benen, speciellt i galoppen.
*Är ganska lat.

Sen finns det massa fler nackdelar med mig.

Ziros fördelar:

*Han är väldigt arbetsvillig/samarbetsvillig.
*Har bra gångarter.
*Pigg och framåt.
*VÄLDIGT lättlärd och smart.
*Strävar efter att göra rätt.
*Han är jävligt vacker.
*Väldigt mjuk och känslig i munnen.
*Känslig för skänkeln.
*Han är busig och rolig att rida.

Listan kan göras vääldigt lång ;)

Ziros nackdelar:

*Han är hård i huvudet. Bestämmer han sig för något är det ibland svårt att få honom att ändra sig.
*Har sina perioder när han gör allt för att jävlas med mig.

Kommer inte på mer...


Bild på fina lilla Foki :)





KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :