Gårdagen

Hej!

Igår fick både Valle och Ziro busa på ridbanan. Eftersom det är för mörkt för att rida ut (utan större olycksrisk) fick dom busa där istället.

Haha, jag som tänkt åka till Knutsbol idag eller imorgon. Hoppades på fint väder, och vad får jag? SNÖ! Det snöade här imorse. Bara lite grann, men ändå? Haha, min nästa header får bli en vinterheader kanske?? Vi får väl se hur det fortsätter. Egentligen är det ju typ bara halva november kvar, sen är det december som är vintermånad. Jo, jag tror faktiskt att jag väntar lite.

Idag blir det en uteritt tror jag, men bara skritt tror jag. Underlaget är nog fruset nu så det kommer vara stenhårt antagligen...






KOMMENTARER


om du inte gillar "kan du" kommentarer läs inte vidare!



om du läste vidare: vill du göra en vinter heder åt oss, du är så duktig? sorry om du hatar såna här kommentarer skriv de på min blogg så kommenterar jag aldrig en sån här kommentar igen :)

2011-11-12 // 21:54:55
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :