Hästarna idag

Hej!

Blev trots allt ingen ridning idag. Båda hästarna vilade istället. Spolade ben och borstade av den värsta leran.

Kan berätta för er att mamma ramlade av Valle igår. Hon spräckte mjälten så hon opererades imorse och de fick ta bort den. Hon har även en liten spricka i ena axeln och kommer få ligga på sjukhus ett par dagar nu. Sen kommer hon få ha nackkrage i ca 8 veckor. Jag kommer därför rida Valle ganska mycket nu också, men någon/några i stallet hjälper mig med honom så jag hinner med Ziro och skolan också.


Suddig bild, fiiin ponny!




KOMMENTARER


Maria Jangtorp!!

Hej Nathalie! Allt verkar bra med dig och Ziro! Det är roligt. Vad tråkigt att Mamma gjort sig illa! Hoppas att hon repar sig fort och kommer upp i sadeln snart igen. Hälsa henne att krya på sig från mig!



Många kramar :)

2011-11-30 // 07:51:25
Anonym

Du får hälsa henne ! Men vad hände ? Var red ni , blev han rädd elr ? Hoppas som hon över att hon snart sitter i sadeln igen !;)

2011-11-30 // 08:04:45
Rose-Marie

Usch vad tråkigt!! Berätta vad som hände,var du med då?

2011-11-30 // 08:19:18
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :