Hemma!

Hej!

Kom hem inatt vid 1 typ, och då slocknade jag direkt kan jag ju säga ;) Helgen har varit GRYM! Massa shopping och god mat, men det bästa var såklart hästarna. Vi kollade nog på allting, men hann tyvärr inte se klart stjärnornas hoppning. Vårat tåg skulle vi ju passa, så vi hann inte se klart allt.

Idag var det klart bästa min Biro! Jag red ut idag för att känna på honom, och han var så himla taggad och rolig! När vi galopperade hoppade vi en vattenpöl, och när vi gjort det gjorde han värsta glädjeskuttet, så söt!

Jobbade honom i skritt i ca 20 minuter. Öronen spikade rakt fram, svansen lite på sniskan = glad ponny. Trots att han stått en vecka va han precis lika fin och mjuk som vanligt. Idag kändes han jäkligt fräsch igen. Han är ju en fräsch och pigg ponny, men har ju inte varit det på sista tiden. Tills stenen togs ur hoven d.v.s, för idag var han verkligen suuuuperfin! Är helt hyper för att han var så fin haha! Fick till typ Sveriges finaste travökningar någonsin. Nej, men så jävla fina var dom. Han körde ökad trav så länge han fick, det var det han ville göra.

Inget tandgnisslande, han var framåt minst sagt (på gränsen mot het). När pappa skulle fota oss lite skulle vi fram i trav, men Ziro var så taggad att han började backa och småresa sig istället. Pucko.

Bilderna blev inte bra i rörelse då det börjat mörkna, men några kan jag ändå visa.


Så mysig sommarbild :love:




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :