Ojsan

Hej!

Har varken haft tid, lust, eller ork att blogga.

Igår tog mamma stallet och jag åkte till Karlskoga med en kompis för att kolla efter klänning till trivselkvällen på skolan. Hittade en enda snygg, men den kostade 499:- som jag inte hade med mig, och dessutom känns det ovärt att lägga på en klänning. Klänningar använder man typ aldrig? Mamma ska sy om en klänning jag redan har iallafall, så får jag en "ny".

Idag vilade Ziro också. Han är inne i en trotsperiod just nu tror jag. Det jag ber honom om gör han tvärt om, om man ser hornen växa fram mellan öronen på honom haha! Ska känna lite på honom imorgon iallafall och på torsdag är det långa tyglar-träning för Moa igen.

Nu till helgen, om det blir bra väder så åker vi till Knutsbol och fotar, men vi får se hur det blir där!






KOMMENTARER


Anonym

aj aj, vilken fin bild!!!!!!!!!!!! Kolla om att det är inget fel på honom, kanske har ont ngn stans. Ibland känner de av hur vi mår själva, då blir de förvirrade. Du vet ju att hästarna är väldigt känsliga djur. Rid inte om du är på en dålig humör själv eller irriterad överngt, det är det bästa att låta bli då... :)

2011-11-16 // 15:13:56

Vilken söt bild :)



Vi har en tävling på vår blogg om ett presentkort värt 500kr från Jumpinn! De har webshop, jumpinn.se! Anmäl dig gärna och lycka till om du gör det! :)

http://ourhorses.blogg.se/2011/november/bloggtavling-vinn-ett-presentkort-pa-jump-i.html#comment

2011-11-19 // 10:35:52
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :