Stallet idag

Red inte idag, och det är tveksamt om jag kommer göra det på en vecka innan Lotta får kolla honom. Vill ju inte riskera att skadan blir värre, om han har någon d.v.s. Borstade honom och gav lite massage, kände igenom ryggen och rumpan men hittade inga ömma punkter. Han är inte halt eller svullen, men en tanke slog mig. Han har vanliga runda bettringar, så kanske dom nyper honom? Kan vara värt att köpa eggbett och testa.

Han var iallafall supermysig och skulle kolla vad jag gjorde exakt hela tiden, pussas och köra med sin snabel till mule i mitt hår hela tiden, gullegubben!






KOMMENTARER


Anonym

Kan mkt väl vara så ! Det är aldrig kul när man känner att sin ponny/häst är lite oren på ngt vis ! Usch och fy, men snart är ni fit for fight igen! Måste flika in med att det ser otroligt fint ut på bilderna på dig o ziro ;)!

2011-11-22 // 06:35:54
Anonym

Kolla sadel, kolla bett.

2011-11-22 // 08:33:26
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :