Dagens träning

Hej!

Maddeträning idag ju. Det kändes okej rätt igenom kan man nog säga. Han var ganska trött och inte så pigg och framåt som han brukar, så jag fick sitta och driva en del vilket jag inte gillar. Men stundtals kändes han riktigt fin, och iblnad inte lika fin.

Vi tränade olika moment som är med i LA:1 såsom skänkelvikningar och förvänd galopp. Skänkelvikningarna är godkända, men han vill gärna förböja halsen för att komma undan lite så det jobbade vi på. Sen i den förvända galoppen får jag inte slarva när vi vänder halvt igenom. Då blir det bara pannkaka. Men han gjorde inga byten, och inga bakuter heller.

Sen red vi igenom programmet två gånger på slutet. Det gick väl okej, och han kunde rygga hyfsat rakt. Är fortfarande inte nöjd med honom! Jag vill ha tillbaka min Ziro ju :P

¨





KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :