Gårdagens ridpass

Hej!

Igår red jag i ridhuset. Jag märkte direkt när jag gjorde iordning honom att han skulle vara jävlig idag. Han stog och skrapde med ena framhoven och då sa jag till honom (med rösten). Då kollade han på mig, ställde ner hoven, och började med den andra. Sen kunde han inte stå stilla och var allmänt irriterande.

Sen när jag började rida kändes han okej först, men sen i traven och galoppen stog han emot. Petade jag på honom med spöt sparkade han bakut 4-5 gånger och bad jag honom öka sket han i mig.

Är inte nöjd med det ridpasset, inte alls. Han var inte dyr, inte billig, inte gratis heller. Det var skottpengar på honom haha!








KOMMENTARER


Rose-Marie

500kr bjudet.Ska du slå till kanske?

2011-10-31 // 12:08:41
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :