Okej, vi lyfter

Okej, jag vet att jag slarvat med bloggen. Designen är ful som en mosad mygga, updaten är dödare än en mosad mygga.

Nu gör vi ett lyft! Imorgon skulle det bli lite sol på förmiddagen, så mamma får fota mig och Ziro i solen framför några fina träd, gula, röda och sånna färger ni vet. Sen ska jag skicka en beställning till www.johannagrant.se - [email protected]. Hon gör så jädra snygga designer och headers, och 150:- är inte så farligt.

MEN: Ska vi göra ett lyft med bloggen vill jag ha eran hjälp, annars tar jag en bloggpaus för att tänka lite. Ge önskeinlägg, och bara skriv sånt ni vill läsa om :)






KOMMENTARER


Anonym

Någon tävling skulle vara kul, samt t.ex. "veckans failbild" eller ngt sånt , haha :) Fortsätt skriva om dina ridpass - hur du tänker när du lägger upp dem på ett visst sätt och varför du gör vissa saker osv. t.ex. "Jag gör skänkelvikningar för att få honom att bli mer aktiv i bakbenen o så att han ska lyssna mer för skänkeln".



Skriv också om dina mål med Ziro/Valle. Hur går det med Valle egentligen ?



Hoppas jag var till ngn hjälp iaf :)

2011-10-29 // 11:02:22
E

Låter jättekul! Vill också gärna höra om hur du tänker när du rider, varför du gör olika saker osv! Och kanske något inlägg där du, med bilder och ord, visar din och Ziros resa tillsammans? :)



Aja, kanske inte de bästa förslagen.. men lycka till i alla fall!

2011-10-29 // 20:10:08

låter som en bra idé :) spännande med ny design!

2011-10-30 // 16:34:32
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :