Svar på tal

va långt ner du lindar på bakbenen? de ska va lindat enda upp till "knölarna" under hasen för att det ska ge stöd alls

Svar: Först vill jag bara säga att ska ni ge "tips", formulera er trevligare. Jag vet EXAKT vem som skickade kommentaren, som var från "anonym". Personen har kommenterat förut med namn, men ip-adressen förändras ju inte, eller hur?

Jag vet att jag lindade lågt, men skrev jag att jag red med lindorna? Jag testade dom bara för att kolla hur färgen såg ut på honom. Jag skrittade bara i ridhuset den dagen, med damasker. Som jag skrivit förut matchar jag inte och sliter på fina och dyra grejer när ingen ser eller fotar. Tycker det är så onödigt att slita på sakerna. Sen använder jag inte benlindor för att ge stöd. Jag har det bara ifall han skulle slå sig och för att de är snyggt. Stöd tycker jag inte behövs, det klarar han ändå. Allt är inte som det verkar, tänk på det.

Släng inte ur er anonyma kommentarer utan att tänka på att jag kanske vet vem det är.






KOMMENTARER


Anonym

va inge illa menat med kommentaren ju

2011-09-22 // 13:50:18

Det är det som är roligast med att blogga, alla dumma kommentarer ;)

2011-09-24 // 15:39:22
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :