Mitt nästa tävlingsschabrak

Ni vet det vita schabraket med röda passpoaler jag beställde från Tyskland? Vi tvättade det igår, 30 grader och milt tvättmedel. Det fick hängtorka, ingen tumlare. Och 900 kronor kostade det nästan. Vad tror ni händer? Hela passformen gick åt helvete, och dom röda passpoalerna färgade av sig på schabraket. Bra va?

När jag får ihop lite pengar ska jag asbolut köpa det här schabraket från HV Polo. Så himla snyggt! Jag kan tänka mig att det glittrar snyggt i solen. Det var en som hade det på tävlingen igår, och det satt så himla bra! HV Polo brukar dessutom ha bra grejer, så det lär vara värt 699:- Vi får se hur det blir, men det SKA bli mitt! Sålänge har jag 6464737 vita schabrak jag kan använda ;)


Det här fast i dressyrmodell :)


/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :