Nästa start

Våran nästa tävling blir i Grums 1/5. Då drar även Divison 1 igång. Vi kommer rida Lagtävlan för ponnyallsvenskan (lagklassen) och LA;P1. Hoppas att vi kommer kunna förbättra resultatet där med några poäng, och självklart få till en bra ritt i lagtävlansprogrammet också.

Nu kommer fokuset ligga på slutorna och samlingen hela tiden. Vi skulle behöva rida dressyr varje dag tills dess, men det ska vi såklart inte. Jag har tänkt rida ut och galoppera i backen, och så finns det en väg som kallas masten. Det är också en bra galoppväg.

Högergaloppen behöver stärkas. Fattningarna är bättre där, men galoppen i sig behöver mer arbete.

Min tränare får barn imorgon, så jag kommer inte kunna träna för henne den här veckan. Lindha kommer på fredag, men jag skulle behöva träna för någon en annan dag också...

Imorgon blir den en vilodag (som idag). Jag ska in till Örebro och pierca naveln, aj!


Älska bilden!


/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :