Äntligen ett bra pass

Hej på er!
 
Vi var ju iväg till Nysäter och tränade för Susanne idag. Ziro kändes väldigt pigg när jag red fram, mjuk och fin! Dock spände han sig stundtals, släppte ryggen och blev tom i handen. Susanne såg det direkt, så vi jobbade med grundformen. Trava LÅNGSAMT men ändå med tryck och stora kliv. Låg form och höjd rygg, INTE släppa ryggen!
 
Takten skulle vara långsam men ändå framåt och tydlig.
 
Det var en hård träning, men väldigt bra! Ziro kändes himla mjuk och fin när vi kom dit vi ville, även om det kändes som det gick sååå långsamt! Såg på filmen (som ni får se sen) att det inte gick så sakta som det kändes men jaja!
 
Den här gången får ni filmen som den är, med ljud och kommentarer. Dock måste jag klippa lite då den blir alldeles för lång annars, men ni får med både bra och dåligt :)
 

Dagens outfit typ :)
 
Mina stövlar dog idag förresten :( Igår sprack kedjan lite halvt, och idag helt. På höger stövel, men vi ska lämna in det till skomakaren imorgon förhoppningsvis :)
 
EDIT: Oj fasen, sorry! Trodde jag publicerade detta inlägg runt 20.30, men tydligen inte!
 
 
/Nathalie
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :