I'm back

Hej! Berättar lite smått om veckan:
 
Ziro hade vilat/promenerat i 4 dagar eftersom han var så duktig på tävlingen.
 
Igår var jag så smart. 4 dagars vila, sen hoppar jag upp barbacka med tränsbett och rider ut. Haha, överenergisk Ziro som var rädd för ALLT, flög åt alla håll och kanter. Vi skrittade mest på långa tyglar, men några hundra meter kortade jag tyglarna och travade litegrann. Han hade huvudet i luften, och kastade runt med det haha! Pigg som tusan och det gick inte vara seriös med honom. Fick skratta åt honom och sen försöka sitta kvar.
 
En gång red vi förbi en av sommarhagarna, och där låg det 2 höhögar. Lejon. Ziro kastade sig bakåt, och sen vände han sig 180 grader och skuttade framåt. Sen snurrade vi där, småstegrade lite. Men jag satt kvar, och sen kom vi förbi "lejonen".
 
Innan våran uteritt så var Karlskoga Tidningen i stallet. Dom intervjuade mig om allt möjligt, hur jag började rida och hur det går idag. Tidningen kommer ut på lördag :)
 
Bloggar mer efter stallet, ska rida ut på riktigt :)
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :