Saker ni inte visste

*Jag har alltid en filt över mig när jag sitter vid datorn/kollar på tv. Jag känner mig naken annars haha!
 
*Jag har alltid supersvårt att åka ifrån stallet. Jag är alltid där på kvällen så att jag kan ta in Ziro själv, runt 20.00 brukar det bli. Grejen är att han alltid trycker mulen mot boxgallret när man ska gå, spetsar öronen och är sådär söt som bara han kan. Vem kan gå från honom liksom?
 
*Ziro har alltid något att tugga på. Jag hatar att hästar går flera timmar varje dag utan något att tugga på. Han kommer ut mellan 7-8 någon gång, och sen in runt 17 när jag ska rida. Jag grejar med honom till runt 20, och då får han minst 6 kilo hö, så mycket att det är kvar på morgonen. I hagen han går i är det inte överflöd av gräs, men det finns, så han har att tugga på.
 
*Ziro blir långhårig SÅ fort. Jag klippte honom ju för inte allt för länge sen, men han är långhårig nu igen. Jäkla haflinger han har i sig, gör honom till en nallebjörn! Ska klippa honom innan DM iallafall!
 
*Jag hatar när folk pillar med naglarna. Det låter så fruktansvärt äckligt!
 
*Under dom sista dagarna har jag handlat kläder för 3.000 kr. Pengar jag tjänat på helt egen hand dessutom! Jag skulle dock ha sparat till stockholm horse show, men whatever, jag kommer ha 3 studiebidrag att ha med mig
och det får räcka!
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :