Ändrade planer!

Åker till Botorp imorgon för att rida min fina där istället! Jag älskar att rida i plåtridhuset faktiskt. Det är inte världens bästa underlag, ganska mörkt, men jag är "uppvuxen" där. Red där med både Sigge & Knut, så det känns bra. Dessutom tycker Ziro om det ridhuset :)
 
Onödigt inlägg egentligen, men jag är så glad över att komma iväg och rida någon annanstans :D
 
Fin Ziro från Anna Björkman-träning i somras. Anna är en superbra tränare som ÖSTE lovord och beröm över Ziro. Hoppas att vi får träna för henne ett par gånger under 2013!
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Jossan

Ren is gata längs med hela vägen t stallet o stallplanen rek o inte köra transport i detta! Tror faktiskt inte de kommer gå heller... Kom knappt fram med min bil i morse :/

Svar: Nej vi såg det också :/
None None

2012-12-30 // 09:11:35
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :