Bloggar jag läser

Jag har skrivit om det förut, men har en del nya bloggar som jag läser regelbundet nu:
 
Dressyrmupparna. Läser den då den är full med tips, bilder och intressanta ämnen. Både Linn & Ingrid rider bra och mjukt, och Linn och jag stog i samma stall förut och känner varann, så det är kul att läsa om hur det går med Cupido.
 
 
Linn Olssons. Bra blogg med mycket inspirerande inlägg, starka åsikter och fina bilder.
 
 
Dressyrsnack. Fina hästar och bra texter. Det jag gilalr starkt är att det skrivs mycket om ridpassen. Man lär sig mycket på att läsa om andras ridpass,  och det tycker jag är kul!
 
 
Linn Forsströms. Linn och jag är ju tävlingskompisar, och hon skriver på ett bra sätt, ger mycket tips och har fina bilder. Att hon rider himla bra gör ju inte saken sämre!
 
 
Enewe. Tycker det är kul att följa Evelinn och hennes ponny, det är fina bilder och intressant innehåll.
 
 
Johanna Grants. Känner igen mig mycket i det som hände Chaboukie och började följa bloggen när jag läste om det. Fina bilder och det visas ofta film vilket jag gillar!
 
 
Ja, det är dom jag följer dagligen. Sen kollar jag in på andra bloggar då och då, men bara någon gång ibland.
 
Jag skulle vilja ha fler bloggar att följa, men jag hittar inga bra.
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Julia Wesén- Dressyr på Elitnivå http://Juliawesen.se

Min kanske? :)
jag rider och tävlar dressyr nationellt och på elit nivå SM på mina två ponnyer (:

2013-01-04 // 19:13:38
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :