Dagens Biroman

Konstigt pass, klantig jag....
 
Jag började med att skritta fram ute, och sen gick vi in i rihuset. Där inne hade vi uppställt några hinder, 4 st. Studs - 1 språng - studs.
 
Det kändes helknas när jag red. Han gick inte framåt ordentligt och tog korta små steg. Hm? Efter ett tag visade det sig att sadeln låg jättelångt bak. Den nya gjorden töjde sig medans jag red, så jag måste spänna den mer nästa gång. Kommer ni ihåg att jag råkade beställa en gjord som var alldeles för kort, 10 cm faktiskt. Men ändå har jag den på samma hål som den gamla. Annars är jag kanonnöjd med gjorden, och nästa gång spänner jag den mer.
 
Hoppningen gick sådär haha... Ziro är en skum figur, tar i som tusan så studsen blir jättekort.
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :