Skitpass

Idag gick det åt pipan att rida... Ziro lyssnade jättebra för skänkeln, men var jätteostadig i formen och grejade med bettet. Att jag red med en halvtrasig stövel gjorde inte saken bättre. Hade inget stöd på vänsterbenet och så lät det så irriterande.
 
Min dragkedja sprack igår, samma sak som den gjorde för att par månader sen. Enda skillnaden är att det är på andra benet nu. Så imorgon åker den in på lagning, kan inte rida utan mina fina stövlar ju :(
 
Någon annan som har ett par Cavallo grand prix plus? Är det dåliga dragkedjor på era också? Jag har ju knappt haft mina i ett år, och tar bra hand om dom också. Dom var ju inte billiga heller, mina kostade nästan 5000 kr, och då tycker man ju att dragkedjan borde hålla i mer än ett år?
 
Det har är från igår, och när jag skulle ta av dom så var dragkedjan öppen mitt i, och sedan stängd över och under. Skumt...
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


malin

jag har haft mina cavallo i 4 år och bara behövt byta dragkedja en gång=) viktigt att ha skafthållare i och ha dom hängandes när man inte använder dem!

Svar: Ja, jag har sånna där gröna uppblåsbara i mina, och sen står dom på golvet. Men jag ska ta och investera i ett par skafthållare istället då :)
None None

2012-12-27 // 09:14:35
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :