Topp 5 tävlingsschabrak

Fick en önskan om att skriva om snygga tävlingsschabrak, så jag gör en topp 5-lista :)
 
Nr. 5:
 
Modern Horse. Fint och ganska fin logga. Har inte sett det i verkligheten, men vad jag hört ska det ha en bra passform. Finns HÄR.
 
Dressyrschabrak-ponny
 
Nr. 4:
 
HV Polo Princeton. Snyggt och glittrar fint, men inte lika fint i allmänhet som lurex-modellen.
 
Nr. 3:
 
Schockemöhle Dynamic. Stilrent och kaxigt, inte så farligt dyrt. Finns HÄR för 499:-
 
Nr. 2:
 
Equiline Rio. Dressyrschabrak med rundade rutor och blingbling i kantbandet. Himla fint men också himla dyrt. Finns HÄR för 1095:-
 
http://www.marietorpridsport.se/images/rygg/schabr40.jpg
Nr. 1:
 
Hv Polo Lurex. Glittrar underbart fint i solen, helt underbar kvalité och svettabsorberande undersida. Det bästa är att jag har ett, och jag ljuger inte när jag säger att det är ett av mina absoluta favoritschabrak! Hittar inget i dressyrmodell, men allround finns HÄR på rea för 440:-! Det billigaste är dock att köpa från ebay, det gjorde jag.
 
Det finns såklart många andra snygga schabrak, och hade jag kommit på andra hade säkert listan sett annorlunda ut. Men mitt Lurexschabrak, det är storfavoriten!
 
 
/Nathalie
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :