Vinterplaner

Ziro har inte haft någon riktig vintervila än, och jag är tveksam till om han kommer få det. Han är så pigg, så han behöver ridas och hålla igång. Han trivs inte med att gå och skrutta i hagen, han vill jobba och göra rätt. Såklart kommer han slippa dressyr och bara få rida ut och busa, men någon vila blir det inte.
 
Nu är det ju ett tag sen vi tränade för tränare, men den 2/1 har vi året första träning! Vi ska testa en ny tränare, Helene Wannerth. Hon är B-tränare och har ridit väldigt höga klasser, och jag har hört att hon ska vara riktigt bra. Det ska bli jättekul, och förhoppningsvis kommer vi träna för henne, Johan, och Susanne. Susanne varje vecka (nästan) och sedan varva med Helene och Johan. Kommer troligtvis även träna lite för Madde också.
 
Vi kommer utnyttja snön, och bygga upp styrkan så mycket vi kan och hinner (viktigt att inte rida i snön för länge och ofta, det sliter och tröttar ut hästarna).
 
Jag är så himla glad att jag har möjligheter att träna för bra tränare, för att få hjälp att göra min mycket bra ponny ännu bättre <3
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :