Inköp

Höll i ett såå fint träns från charlies på mässan. Tog upp ett och skulle köpa det, men tänkte "behöver jag verkligen det här?" och så hängde jag tillbaka det. Nu ångrar jag mig så jädra mycket. Fan att jag inte tog det, Ziro skulle passat så bra i det...

Det jag köpte:


BR schabrak, beigh med brun kant, köpte även bruna matchande lindor från BR. Bild lånad från www.dressageworld.blogg.se 



Det röda 2-delade pannbandet på bilden. Bild lånad från www.kyro.blogg.se (hennes monter jag köpte ïfrån)



Vändbar väst från HV Polo. Mörkbrun på en sida, ljusbrun på den andra. Den mörkbruna matchar även BR schabraket + lindorna.

Det var faktiskt bara det jag köpte. Jag som brukar handla upp varenda krona fick faktiskt pengar över, duktigt gjort! Synd bara att jag var en idiot och inte köpte tränset...



 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :