Shoppning!

Idag ska jag och mina två bästa kompisar till stan och shoppa lite människokläder (för en gångs skull ;)). Vi kommer ha det asroligt tror jag, det har vi alltid. Ska se om jag får lov att ta några bilder på dom så får ni se lite vardagliga bilder och inte bara hästbilder.

Sen på kvällen blir det stall såklart! Ska rida igenom Ziro lite grann :)

Igår kom förresten mitt schabrak från Tyskland som jag beställde för 5-6 veckor sen! Har specialdesignat det så det tog ett tag, men det är SÅ läckert! Iallafall i mina tankar... Har inte sett det än men ska hämta ut det idag och så ska vi väl använda det på söndag vet ni, så det blir en komplett, röd outfit. Outfiten man har på sig ger oftast ett intryck på domaren, vilket i sin tur kan ge högre poäng om domaren gillar en. En stilren outfit = bättre intryck och bättre poäng.






KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :