Stallet idag

Kom precis hem från stallet nu. Började med att mocka och fylla på 3 kärror med torv i Ziros box, så han har det riktigt mjukt och varmt.

Idag klädde jag in Ziro i heltäckande benskydd + boots och vågade släppa honom i ridhuset. Hjärtat i halsgropen hela tiden, men han sprang omkring utan minsta lilla skråma idag, skönt! Han var riktigt busig och bara drog iväg så fort jag tog av honom grimman.

Sen tömkörde jag Valle en stund. Han var inge rolig alls utan stog emot och var inte säskillt arbetssugen. Gjorde det bästa av saken och försökte lösgöra honom. Volter och förvända öppnor, vilket han gjorde bra men var som sagt ganska ovillig...

Såhär ser förresten bilderna ut som sitter på min vägg nu :)



Finare i verkligenheten. Sen tror jag att när jag får en RIKTIGT fin bild ska jag beställa den som stor affisch och ha på väggen :)



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :