Startider (usch)

Typiskt va? Startar tidigt i båda klasserna, just my luck... Jaja, inget att göra åt. Jag blir bara så HIMLA nervös och skakig om jag hamnar i ledning, man vill ju gärna vinna! Dessutom, skulle jag komma i topp 3 måste jag sadla av efter ritten, sadla på inför prisutdelning, sadla av innan nästa klass osv... Har verkligen prestationsångest, känns som många har ögonen på en, hånflinar när det går dåligt osv...


Har hört att det är dom BÄSTA på den här nivån som kommer hit, typ eliten på den här nivån (kan man säga det?). Jaja, citat från Madde: "Blir ni placerade är det jävligt bra, hamnar ni i mitten är det också jävligt bra". Vi får göra vårat bästa helt enkelt :)





KOMMENTARER


Anonym

Lämna prestationsångesten hemma, det kommer gå skit bra! Ingen rider ziro så bra som du, ingen annan häst passar dig så bra som ziro! Rid så bra du kan , så kmr det gå skit bra. Hamnar ni sist (vilket ni inte kmr göra), skit samma! Då tränar ni lite mer och vinner nästa!:D

Lycka till!

2012-02-28 // 10:40:18
Annie

vart är tävlingen :)?

2012-02-29 // 09:46:07
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :