Vad vill jag läsa på en blogg?

Dom få bloggar jag läser uppfyller mina krav, men det är bara ett par stycken.

Jag vill såklart se bra uppdatering. Sen är något som jag tycker om att läsa om "dagens ridpass". Intressant och lärorikt tycker jag. Utrustning och åsikter kring utrustning är ju alltid kul, Hiss/Diss ni vet? Jag gillar bloggar som sticker ut och provocerar, men det är inget måste.

Har ma varit och tävlat, hoppning eller dressyr spelar ingen roll, så vill jag ha detaljerad information om tävlingen. Inte bara något kort mobilinlägg "Det gick bra, fick 69% och vann". Jaha okej? Detaljer! Missar, saker man var extra nöjd med, mellan klasserna, framridning osv.

Det här ovan är några saker jag tycker är viktiga. Jag försöker skriva om det på min egna blogg, så mycket jag kan iallafall.

Bloggar jag läser:

www.linnolsson.se
www.gennes.se
www.dressyrsnack.se
www.dressyrmupparna.se
www.johannagrant.se

Det är i stort sett dom jag läser regelbundet.

Har ni blogg? Länka i en kommentar, jag skulle inte ha något emot att läsa fler bloggar :D



Bilder och filmer är ju såklart ett måste! Inlägg utan bilder blir så tråkiga...



KOMMENTARER


Jossan & Danielle http://frysmarkt.blogg.se/

Vi har en! Http://frysmarkt.blogg.se :) Det är en blogg med våra två travare som vi både tränar och tävlar med!

2012-02-27 // 13:52:01

Ja, jag har en ju. Men den är inte jättspexig. Är mest ett roligt tidsfördriv och en grej som håller motivationen uppe.

2012-02-27 // 21:39:44

Du får gärna kika in på vår blogg! (Dock är uppdateringen bristfällig nu...) ;)

2012-02-28 // 14:14:23

Antar att du vet vem Rebecca är?

Hon har startat en nu, kolla in kinellans.blogg.se ;)

2012-02-28 // 15:41:47
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :