Dagens planer

Idag ska jag rida Ziro i varierade former. Hög, låg, mellan. Variera steglängden men bibehålla takten, speciellt i öppnor och skänkelvikningar där han gärna springer iväg och blir trippig. En sak till vi ska träna lite på är travökningar under nedsittning. Det är inte lätt att sitta när han skjuter iväg och verkligen tar i med hela kroppen! Ska försöka fixa en film på några travökningar.

Kanske jag lägger en bom i mitten så han får "skutta" lite. Han laddar som tusan i början och verkligen hoppar över den lilla bommen. Sen lugnar han sig och tar sig över som en normal häst ;)


Färgade håret igår som ni ser. Blev inte alls som jag tänkt, så jag tror jag lägger i en brun färg igen så skiten försvinner :P




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :