Ett svar & planer

Fick en  fråga om det var Karlskoga Ridklubb jag skulle flytta till, till deras privatavdelning. Det är det inte, jag skulle inte vilja stå där. Det här är ett stall som ligger ca 900 meter från Karlskoga Ridklubb, och ett lite mindre stall med 8 boxplatser inne tror jag, och två ute :)

Idag ska jag skritta ut med Valles nya medryttare. Hon har honom på prov en vecka men kan inga ridvägar än så jag ska visa henne en. Det är ganska hårt i backen så vi håller oss till skritt någon timme.

Ja just det, nu är mitt nya tävlingschabrak beställt :D


Såhär ser det ut, men vitt med två röda passpoaler. Matchar perfekt till pannband och kavaj!

Finns att köpa på www.calevo.com för totalt 813:-




KOMMENTARER


Bloggtävling! http://stensholmen.wordpress.com/2012/01/21/vad-ar-snyggast/

2012-01-21 // 14:32:30
Anonym

vet du om det finns lediga platser på karlskoga ridklubb? Varför vill du inte stå där?

2012-01-21 // 21:17:55

Nej det vet jag inte. Jag tycker inte likadant som dom som står där, skulle inte trivas helt enkelt.

2012-01-21 // 21:23:23
Anonym

Okej, vet du hur många privathästar som kan stå där? Är det inget bra stall? eller personer?

Tack för en bra blogg!

2012-01-21 // 22:12:53

Nja, runt 8 st tror jag. Det är inget jag borde säga något om eftersom en del personer kan ta det på fel sätt, men hästarna går in så himla tidigt, och jag tycker lite annat än dom. Folket är det absolut inget fel på, har många vänner där :)



Tack för att du läser den!

2012-01-21 // 23:09:11
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :