Måste ta det igen

Kollade på youtube och snubblade över en video på Ziros pappa, Feno Me. Så snygg ponny asså! Man ser ju vem Ziro brås på ;)


Filmen är lite ihoptryckt så därför kan det se lite skumt ut.

Bjuder på några bilder också :)



Jämförelse mellan Feno Me och San Ziro:



Lite dåliga jämförelsebilder, men har inga andra på datorn... Två snygga ponnysar iallafall ;)

Visste ni att jag fått erbjudande om att rida Feno Me, alltså bara testa honom? Skulle vara sjukt roligt! Jag pratade med hans ägare på facebook, och hon berättade att dom hade träningsläger på sommaren och ville gärna träffa Ziro. Då sa hon att om vi kommer skulle jag kunna få provrida Feno Me.  Jag vill så gärna åka, men tyvärr är det 40 mil dit :( Någon gång kanske!




KOMMENTARER


Rose-Marie

Man kan ju faktiskt se en hel del likheter!!!

2012-01-24 // 07:22:46
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :