Säljes!

Säljer mina Cavallo Grand Prix Plus då det visat sig att de är för korta för mina ben (behöver extra långa). Är helt i nyskick, inte ens inridna (använda 2 gånger). Fina dressyrstövlar med en diskret dragkedja på insidan. Storlek 39 i foten, höjd 47 cm, omkrets runt vaden 36 cm. Nypris ca 4000:- mitt pris 2900:- billigare vid snabb affär. Köparen står för eventuell frakt. Riktigt bra pris, skynda att fynda ;)



Bilder kan skickas vid seriöst intresse.

Synd att jag måste sälja, så himla fina annars!

Maila till [email protected] eller [email protected]





KOMMENTARER


Anonym

Oj, vad tråkigt..... Men kan du inte lämna tillbaka dem eller byta?

2012-01-31 // 08:46:34
Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken http://linnforsstrom.blogg.se/

Vart köpte du dom? :D

2012-01-31 // 18:40:47
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :