@ skolan

God morgon!

Sitter i skolan i vaktmästarens lilla rum. Tydligen hade min lärare tagit med kakor med nötter i (jag är dödsallergisk mot nötter) åt oss idag. Nötfri skola ska det vara, precis... Jag hatar att vara allergisk, för man måste kolla ingredienser på allting, ha en adrenalinspruta med sig och jag kan inte vara i samma rum som en skål med nötter. Jobbigt eller?

Senare idag ska jag såklart till stallet också. Ska gå en promenad med Ziro och kolla om han fortfarande är halt eller om det gått över. Hoppas på det senare men tror nog att det fortfarande är det första fortfarande.

Hur är det med era hästar? Några tävlingar på G? :)


Bjuder på 2 bilder från i somras :)





KOMMENTARER


Sofi

Min c-ponny mår jättebra! Vi ska ut och tävla LB hoppning om typ tre vecker :D

2012-01-12 // 08:28:01
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :