Svar på frågorna

Är ziro och knut lika i ridsättet? Vad skiljer dem åt? Vilka likheter har de ?:)
Svar: Ja lite lika. Båda är pigga och mjuka men kan samtidigt vara lite svåra. Busiga är dom båda två, men Knut visade det mer i hagen och inte så mycket i ridningen. Ziro sparkar bakut och hoppar när han känner för det. Det som skiljer dom åt är nog på tävlingar. Knut gjorde allt precis som man skulle. Inte spraka, springa eller något. Han kunde allting som handlade om tävling. Ziro är ju fortfarande ganska bebis på banorna.

saknar du att blogga med jonna, eller gillar du att blogga ensam?
Svar: Ibland skulle det kännas skönt att vara 2, när man inte hinner uppdatera så kunde den andra fixa det. Men i helheten föredrar jag nog att vara ensam.

4 snabba:

Gbg / sthlm horse show
Pikeur/kingsland
Swarovski/ pärl pannband
Lackade dressyrstövlar/ ej lackade dressyrstövlar

Beskriv din klädstil typ i skolan
Svar: Tajta jeans, antingen tajt t-shirt eller trekvarts-ärmar. Annars någon fin tröja med en halsduk till.

Hejsan!! Skulle gärna vilja höra din hästhistoria från början fram till nu.Vet att det skulle bli ett långt inlägg för dig att skriva,men man kan ju alltid hoppas!!!!!
Det kan jag fixa :)

Vad är din naturliga hårfärg? :)
Svar: Råttfärgat...

Vilka ekipage kmr vara med i kumlas lag, förutom du o siro? Ska ni stå kvar på valåsen? Vilka hästar+ägare står där?;)
Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt, men Linn Forsström - Cherry IV, Ina Hammarström - Lunnalyckans Spirit, det är bara dom två jag vet om, men jag har för mig att det är en till.

Ja vi kommer stå kvar.

Det går jag inte in på.














KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :